Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 20 februarie 2013

Iartă și treci mai departe!

Se spune că cine dă lui îşi dă. Şi într-adevăr legea bumerangului funcţionează automat. Dar asta ar merita un articol special.
 
Să revin la ce dau eu astăzi. Am dat pe FB poză cu mesajul despre greşeli. Bineînţeles că s-a strecurat o mică greşeală. J Asta e!
      
Vroiam să dau un sfat.
Cui?
Mie, normal!
        
Întotdeauna când cineva dă un sfat cuiva, este chiar soluția care i se potrivește, cel mai bine lui,  în acel moment.
 
Chiar aşa!
Ce am eu cu greşelile?
Mă terorizeazăăăăăă!!!!
De ce ?
      
Păi să explic. Scriind cartea, în două volume, a fost o plăcere imensă. O distracţie intelectuală cum nu am mai trăit. A fost chiar o aventură de autodepăşire de Sine.
 
Dar când a venit momentul tipăririi, cu corecturile şi restul problemelor tehnice, despre care nu aveam nici o idee, sincer? A fost mult mai puţin plăcut. Nici nu vreau să spun câte lucruri a trebuit să învăţ şi să preiau controlul din mers. Erau momente când eram criticată pentru nişte erori. Forme de comunicare, - îmi spuneam și găseam soluții pentru a menține dialogul, menținând direcția scopului.
 
Dar cel mai dificil, în toată această perioadă, a fost faptul că ispita autoacuzării, ascunsă sub avalanşa de sarcini, era prezentă şi gata gata să oprească tot fluxul. pentru că centrul puterii personale se află în autoconfirmare.
 
Ai ierta pe ceilalţi este o datorie morală. Dar a te ierta pe tine este o artă, ce implică asumarea de Sine. Şi chiar dacă este vorba despre emoţii, mintea îşi are rolul său în acesta sarcină, deoarece decizia personală are locul central ăn structurările energetice. Şi oricum nu-i poţi ierta pe alţii, dacă nu te ierţi pe tine.
 
Dar cum să iert şi să mă ierţi când simt durerea încă activă în corpul meu, încercând să dezvăluie adevărul sufletului? Mintea devine neputinciosă ăn fața durerii sufletești.
 
Noroc cu tehnicile psihoenergetice. Mă opream din când în când şi făceam curăţenia de rigoare, între emoţiile disturbante. Are dreptate Gary. EFT se poate folosi la orice. Dar mai ales pentru a menţine optim sentimentul de autoacceptare.

Mai multe despre fundamentul teoretic al tehnicilor psihoenergetice poți afla din cartea  scrisă de mine CUM  SĂ FII PE LOCUL ȘI PE TREBA TA - Perspectivă energetică în AFIRMAREA DE SINE. O descriere a cărții este pe http://www.dezvaluiridesine.ro/cum_e_sa_fii_pe_locul_tau_si_pe_treaba_ta_psihologie_energetica.php

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu